Employer branding met een groen tintje
Positiviteit en duurzaamheid zijn de groene draad doorheen
het Advenso-verhaal en de employer branding. De filosofie “positive people,
positive planet” sluit er dan ook perfect bij aan. Mascotte Vic geeft de campagne
een speelse en herkenbare touch.
Positive vibes only
De gloednieuwe jobsite positivejobs.be triggert meteen de nieuwsgierigheid van kandidaten. Advenso is een aantrekkelijke werkgever en de jobsite straalt diezelfde vertrouwelijke en goedgezinde vibes uit. Nieuwsgierig naar meer? In enkele klikken laat je Advenso weten voor welke functie je wil solliciteren.
Folder als ideale tool
Een informatieve folder vertelt potentiële medewerkers alles
wat ze willen weten, van de openstaande Advenso-vacatures tot alle troeven van
deze positieve werkgever … Niet alleen de boodschap, maar ook de vormgeving van
de folder weerspiegelen de blije en groene vibes van het bedrijf.
Elke schakel in beeld
In een creatief vormgegeven animatievideo schept Advenso een duidelijk beeld van wie ze zijn en welke services ze aan klanten aanbieden. DENK! ontwikkelde daarnaast ook vacaturevideo’s waarin de Advenso-medewerkers centraal staan. Maak kennis met de energieke dagindeling van o.a. een monteur van zonnepanelen of projectmanager bij Advenso.
Wervende content voor social media
Advenso vroeg ons om een social media campagne uit te rollen. In de hoofdrol? De openstaande vacatures. Met wervende content en gerichte advertising triggert de campagne potentiële positivo’s.