
Take-off van HR- en HSE-campagnes
Het DENKie-filmpje en de complete branding ademen Weber. Oplettende kijkers merken zeker de pijpleidingen op de achtergrond. In het filmpje introduceert Weby de wezel zichzelf en zijn missie: welzijn op het werk verhogen. De Webermascotte en zijn collega’s adviseren over domeinen zoals bedrijfscultuur, veiligheid, kwaliteit en duurzaamheid.
Veelzijdig DENKie-platform
Het DENKie-opleidingsplatform biedt een schat van informatie voor de Weber-medewerkers. Ze loggen in en hebben toegang tot tal van instructievideo’s. Ook voor de preventieadviseur is het platform een meerwaarde, je monitort makkelijk wie welke opleiding succesvol afrondde. Interessant om voor te leggen bij een audit!


Van ABC tot MOS
Weber brengt de medewerkers werkinstructies bij via leuke DENKie-video’s. Alles komt aan bod om veilig te werken binnen Weber: van de ABC-kaart (of Arbeidsbeginchecklijst) tot een MOS-formulier (Melding onveilige situatie) invullen en veel meer … De kijker is meteen mee!
Veiligheid in alle talen
Weber heeft ook veel aandacht voor anderstalige werknemers en onderaannemers. Voor een belangrijk thema zoals veiligheid, komt Weber dan ook graag uit zijn pijp. DENKie vertaalde de veiligheidsrichtlijnen niet enkel in toffe visuals, maar ook in vier talen: Nederlands, Engels, Kroatisch en Portugees.
