Stan is dé man
Vorsselmans werd in 1972 opgericht door Stan Vorsselmans. Niemand beter dus om voor te stellen als mascotte van het bedrijf. DENKie maakte een getekende versie van Stan die zal terugkomen in de communicatie rond veiligheid en netheid. Met zijn fluohesje aan is hij klaar om het welzijn op het werk te verbeteren.
We doen het veilig, altijd!
Bij Vorsselmans stellen ze de veiligheid van hun werknemers voorop en dus creëerde DENKie een affiche die deze stelling in beeld brengt. De QR-code op de affiche verwijst rechtstreeks naar de welzijnscampagne. Wie de code scant, krijgt een DENKie-filmpje te zien waarin Stan een voorbeeld geeft bij de vier thema’s: veiligheid, orde en netheid, kwaliteit en duurzaamheid en milieu.
Opgeruimd staat netjes
Een opgeruimde werkplaats is niet enkel aangenaam en veiliger, maar straalt ook professionalisme uit. Orde en netheid op kantoor, aan de tikklok en in de productie. Daar streeft Vorsselmans naar! DENKie maakte verschillende affiches met tips en tricks om de ruimtes ordelijk en net te houden. De illustraties spreken al voor zich, maar de tekst maakt de boodschap extra duidelijk.