Hartverwarmende branding
In één oogopslag geeft het logo weer dat Thuisverpleging aan zee voor kwaliteitsvolle zorg met een hart staat. De golven zijn uiteraard een knipoog naar de regio en capteren het vakantiegevoel dat altijd een beetje aanwezig is aan zee. De mascottes maken de huisstijl compleet en toegankelijk, net als het label ‘Ik zorg je graag’. Die slagzin vat de missie van Thuisverpleging aan zee perfect samen en is het teken van de zorgzame community.
Navigeren naar kwaliteitsvolle zorg
Met de website ikzorgjegraag.be informeert Thuisverpleging aan zee al hun doelgroepen: patiënten, zorgprofessionals, nieuwe collega’s en patiënten die tijdelijk aan zee verblijven. Doorverwijzers melden een patiënt makkelijk aan via het online formulier. Zo surft Thuisverpleging aan zee mee in tijden van digitalisering.
Alle zorginfo op zak
DENK! ontwikkelde voor Thuisverpleging aan zee naast de huisstijl, foldermap en handige gadgets een zorg-ID. Dankzij de compacte en heldere zorg-ID zijn alle verschillende professionals direct geïnformeerd omtrent de zorgnoden van elke patiënt. In een transparante hoes hebben patiënten zo naast hun identiteitskaart ook alle zorginfo bij de hand.
Onder st(r)oom voor extra instroom
Thuisverpleging aan zee is een groepspraktijk in volle groei. Ook de zorgvraag neemt toe, daarom zijn nieuwe collega’s en jobstudenten er meer dan welkom. Met een online vacaturecampagne “Join us” belichten we de veelzijdigheid van de praktijk en tal van andere voordelen. In enkele muisklikken sturen kandidaten hun cv, motivatiebrief en gegevens door.