Case
DigiDENK

Maritieme Kring Zeebrugge

Een zee van digitale mogelijkheden
Case MKZ headerbeeld 1

Onze services

Begeleiding digitalisering ledenportaal
Complete opvolging en ontzorging

Vraag van de klant

De Maritieme Kring Zeebrugge werkte eerder al samen met DENK! om hun branding en communicatie kracht bij te zetten. Dat deed DENK! o.a. met een nieuwe website. De Maritieme Kring vroeg DigiDENK om hulp om een digitale sprong voorwaarts te zetten met een ledenportaal.

Onze oplossing

DigiDENK begeleidde de Maritieme Kring Zeebrugge uiteraard graag! Een goed uitgerust ledenportaal, digitale communicatie én ontzorging erbovenop: DigiDENK goes the extra (s)mile!

Case MKZ inleiding 1

Lancering ledenportaal

De Maritieme Kring Zeebrugge bereikt al haar leden via Peepl, een ledenportaal. Via dit portaal kunnen leden verslagen, de kalender en de ledenlijst raadplegen. Ze kunnen zich er ook eenvoudig inschrijven voor toekomstige evenementen! Daarnaast begeleidde DigiDENK de digitalisering van alle communicatie. Denk maar aan gepersonaliseerde sjablonen voor nieuwsberichten, facturatie, een koppeling naar de website … Alles aan boord om helder te communiceren! 

Case MKZ Peepl

Opvolging verzekerd!

In zee gaan met DigiDENK, dat is genieten van een uitgebreide service. Zo verzorgen we zelfs het secretariaat voor de Maritieme Kring Zeebrugge. We volgen alles secuur op én zo is de Maritieme Kring Zeebrugge optimaal ontzorgd. Win-win!

Benieuwd hoe we jou kunnen helpen?

Contacteer ons telefonisch op +32 59 34 02 80
of mail ons: info@hetdenkhuis.be