
Micro als motor van de campagnes
Mascotte Micro draait op volle toeren om samen met het team van IGW een aangename werkomgeving te creëren. Hij geeft de werknemers handige tips en tricks over het welzijn op het werk. Samen met zijn vrienden Ilse, Gert en Wassim gaat hij volop voor duidelijke en toffe communicatie.


Gear up safety!
Dankzij de creatie van een animatievideo zetten we de slogan ‘Gear up safety!’ extra kracht bij. Denk aan inspirerende voorbeelden in verband met de verschillende focusdomeinen. Ook het huis van IGW komt in beeld. Een virtueel huis dat de waarden, visie en doelen van IGW voorstelt.
Kick-off affiche
Affiches maakten de campagne op een toegankelijke manier bekend binnen het bedrijf. De QR-code bevat een rechtstreekse link naar de veiligheidscampagne. Eenvoudig en duidelijk!


Levensgrote borden
Ook de levensgrote borden mochten niet ontbreken. Micro, Ilse, Gert en Wassim staan paraat om iedereen de welzijnscampagne te laten ontdekken.
Voorkomen is beter dan genezen
Na de lanceringscampagne, volgt een bekendmakingscampagne omtrent snijwonden. Want snijwonden voorkomen is beter dan ze te genezen! Het belang van veiligheidshandschoenen en een opgeruimde werkomgeving wordt in de kijker gezet. Zo gaan de werknemers veilig aan de slag en gaan ze zonder verwondingen terug naar huis. Omdat veiligheid en welzijn altijd belangrijk blijft, kies ook IGW voor een campagne per kwartaal. Meer DENKie-campagnes voor IGW in progress dus!
