Case
DENKie

IGW

Welzijnscampagne op volle toeren
Case IGW Headerbeeld

Onze services

Workshop veiligheidscultuur
Branding
Lancering campagne
Visibiliteit campagne
Bekendmakingscampagne ‘snijwonden’

Vraag van de klant

IGW is een fabrikant van tandwielen en prismatische onderdelen van topkwaliteit. Hun toewijding om te blijven optimaliseren is zichtbaar in hun productie, maar ook op het vlak van welzijn zijn ze ambitieus. DENKie is ingezet als schakel in dit verhaal om hun werknemers te sensibiliseren. Een project waar wij maar al te graag onze schouders onder zetten!

Onze oplossing

Na een workshop rond veiligheidscultuur, startte DENKie aan de branding en het welzijnsverhaal van IGW. We creëerden een campagne gericht op verschillende domeinen die van groot belang zijn voor de werknemers. We stonden tevens in voor de visibiliteit van de campagne zodat de communicatie doorheen het bedrijf te vinden is.

Case IGW Inleiding

Micro als motor van de campagnes

Mascotte Micro draait op volle toeren om samen met het team van IGW een aangename werkomgeving te creëren. Hij geeft de werknemers handige tips en tricks over het welzijn op het werk. Samen met zijn vrienden Ilse, Gert en Wassim gaat hij volop voor duidelijke en toffe communicatie.

Case IGW Uitgelichte afbeelding
Case IGW lanceringsvideo

Gear up safety!

Dankzij de creatie van een animatievideo zetten we de slogan ‘Gear up safety!’ extra kracht bij. Denk aan inspirerende voorbeelden in verband met de verschillende focusdomeinen. Ook het huis van IGW komt in beeld. Een virtueel huis dat de waarden, visie en doelen van IGW voorstelt.

Kick-off affiche

Affiches maakten de campagne op een toegankelijke manier bekend binnen het bedrijf. De QR-code bevat een rechtstreekse link naar de veiligheidscampagne. Eenvoudig en duidelijk!

Case IGW Affiche lancering
Case IGW Levensgroot bord

Levensgrote borden

Ook de levensgrote borden mochten niet ontbreken. Micro, Ilse, Gert en Wassim staan paraat om iedereen de welzijnscampagne te laten ontdekken.

Voorkomen is beter dan genezen

Na de lanceringscampagne, volgt een bekendmakingscampagne omtrent snijwonden. Want snijwonden voorkomen is beter dan ze te genezen! Het belang van veiligheidshandschoenen en een opgeruimde werkomgeving wordt in de kijker gezet. Zo gaan de werknemers veilig aan de slag en gaan ze zonder verwondingen terug naar huis. Omdat veiligheid en welzijn altijd belangrijk blijft, kies ook IGW voor een campagne per kwartaal. Meer DENKie-campagnes voor IGW in progress dus!

Case IGW Snijwonden

“Dit jaar gestart met DENKie om het veiligheidsbewustzijn te vergroten in de organisatie, we zijn verheugd met de resultaten die behaald worden! De animaties tonen herkenbare situaties op de werkvloer en zijn laagdrempelig, daarom is ook beslist volgend jaar verder te gaan en uit te breiden met het opleidingsplatform. Het team van DENKie is professioneel en leuk om mee samen te werken.” – Ives Deceuninck, IGW

Benieuwd hoe we jou kunnen helpen?

Contacteer ons telefonisch op +32 59 34 02 80
of mail ons: info@hetdenkhuis.be