
Spot on branding
‘Verlichting’ en ‘Licht en Elektro Bossuyt’, dat waren de twee elementen waarmee DENK! de creatieve cellen liet werken om een gepaste naam te bedenken. Uiteindelijk ontstond zo BossLighting, met een overduidelijke verwijzing naar de naam Bossuyt en verlichting. En voor de Pixar-fans, ons creatief brein werd geïnspireerd door het goed bekkende “Buzz Lightyear”. We kozen voor zwart en goud als huisstijlkleuren en een strak lettertype voor een elegante uitstraling. En de slagzin? Ook die is klaar en duidelijk: We design light, spot on. Alle elementen komen mooi samen op de naamkaarten, waardebonnen, folder, …


Een online lichtpuntje
Bij een nieuw merk mag ook een nieuwe website niet ontbreken. De grafisch ontwerper van DENK! zorgde voor een overzichtelijke website die de projecten, merken en aanpak van BossLighting overzichtelijk weergeeft. Via de website maak je gemakkelijk een afspraak met de lichtspecialisten.
Lichtprojecten in beeld
Vanaf het eerste gesprek tot de realisatie staat BossLighting hun klanten bij met gepast advies en ondersteuning. Heel wat mooie projecten zijn het resultaat van geslaagde samenwerkingen. Onze fotograaf en videograaf gingen langs bij enkele klanten om de prachtige designs vast te leggen.

Lichtprojecten in beeld
Het resultaat van de videoshoot is een algemene promovideo voor BossLighting waarin het team aan bod komt en de luxueuze uitstraling weergegeven wordt.
In de spotlight op sociale media
Voor BossLighting zette DENK! de Instagram- en Facebookpagina op. Sinds de opzet verzorgen we de content in overleg met de klant om tot een mooi geheel te komen. Hiervoor worden onder meer de foto’s en video’s gebruikt die tot stand gekomen zijn dankzij het team van DENK!. Een totaalplaatje dat we met veel plezier verzorgen.
