Wat een workshop!
Wie al eens rond de tafel zat met ons DENKie-team weet dat daar de meest creatieve en doeltreffende campagnes ontstaan. Zo kwamen de verschillende domeinen tot stand waarrond de veiligheidscampagnes zullen handelen.
Kraakverse HR- en HSE branding
Maak kennis met GilBert. Hij is de mascotte die samen met andere leuke figuren de medewerkers van GBfoods voortaan van tips voorziet. Samen zetten ze alles in het werk voor een aangename en veilige werkomgeving! GilBert & co lanceren de HSE-branding en -campagne in een DENKie-filmpje. Goed opgelet? Dan scoor je vast goed in de quiz!
Kick-off
De eerste veiligheidscampagne rond PBM’s werd succesvol afgetrapt tijdens de veiligheidsweek. Via een informatief DENKie-filmpje voedt GBfoods haar medewerkers met allerlei tips & tricks. Levensgrote borden in de productieruimte herinneren aan de belangrijkste aspecten. Veiligheid kan dus ook aantrekkelijk gebracht worden. Ook de zoekplaat bewijst dat. Wie alle fouten kan aanduiden, maakt kans op een cadeaubon.
Veiligheid smaakt naar meer
Het hele jaar door is veiligheid primordiaal bij GBfoods. DENKie stelde met en voor hen verschillende kwartaaltopics samen onder het jaarthema ‘Celebrating local flavors’. Op die manier belicht GBfoods telkens een ander aspect van veiligheid: zo is handhygiëne heel belangrijk. Ook de campagne over vreemde en verboden voorwerpen is cruciaal in de voedingsindustrie.