Case
DENKie

GBfoods

Veilig werken bij smaakmakers van GBfoods
Headerbeeld Case GBfoods

Onze services

Workshop
Branding & lancering
Veiligheidsweek
Veiligheidscampagnes

Vraag van de klant

GBfoods is een wereldspeler waartoe heel wat smaakmakers behoren, zoals Liebig, Royco en Devos&Lemmens. Veiligheid is in de voedingssector eens zo belangrijk. Daarom klopte GBfoods bij DENKie aan met de vraag naar interne communicatie rond een optimale veiligheids- en duurzaamheidscultuur.

Onze oplossing

Over smaak valt niet te twisten en over veiligheid al helemaal niet. Na een interactieve DENKie-workshop creëerden we voor GBfoods tal van tools om te sensibiliseren omtrent veiligheid op de werkvloer en die ook te optimaliseren.

Inleiding GBfoods

Wat een workshop!

Wie al eens rond de tafel zat met ons DENKie-team weet dat daar de meest creatieve en doeltreffende campagnes ontstaan. Zo kwamen de verschillende domeinen tot stand waarrond de veiligheidscampagnes zullen handelen.

Lancering Case GBfoods
Levensgroot bord Case GBfoods

Kraakverse HR- en HSE branding

Maak kennis met GilBert. Hij is de mascotte die samen met andere leuke figuren de medewerkers van GBfoods voortaan van tips voorziet. Samen zetten ze alles in het werk voor een aangename en veilige werkomgeving! GilBert & co lanceren de HSE-branding en -campagne in een DENKie-filmpje. Goed opgelet? Dan scoor je vast goed in de quiz! 

Kick-off

De eerste veiligheidscampagne rond PBM’s werd succesvol afgetrapt tijdens de veiligheidsweek. Via een informatief DENKie-filmpje voedt GBfoods haar medewerkers met allerlei tips & tricks. Levensgrote borden in de productieruimte herinneren aan de belangrijkste aspecten. Veiligheid kan dus ook aantrekkelijk gebracht worden. Ook de zoekplaat bewijst dat. Wie alle fouten kan aanduiden, maakt kans op een cadeaubon.

Zoekplaat Case GBfoods
Animatie veiligheidsweek Case GBfoods

Veiligheid smaakt naar meer

Het hele jaar door is veiligheid primordiaal bij GBfoods. DENKie stelde met en voor hen verschillende kwartaaltopics samen onder het jaarthema ‘Celebrating local flavors’. Op die manier belicht GBfoods telkens een ander aspect van veiligheid: zo is handhygiëne heel belangrijk. Ook de campagne over vreemde en verboden voorwerpen is cruciaal in de voedingsindustrie. 

Benieuwd hoe we jou kunnen helpen?

Contacteer ons telefonisch op +32 59 34 02 80
of mail ons: info@hetdenkhuis.be