Adje voor de sfeer
Om de employer branding campagne extra kracht bij te zetten, bracht DENK! de mascotte Adje tot leven. Adje vertelt waarom het fijn werken is bij Advionics en helpt de medewerkers om veilig en gezond aan de slag te gaan. Daarnaast vormt het label ‘Advionics Radar Love’ de rode draad doorheen de jobcampagne. Het bedrijfslabel geeft de waarden en passie weer van Advionics en is gelinkt aan de oerklassieker van Golden Earring, Radar Love.
Een animatievideo met high tech jobs
Advionics biedt de ideale jobcontext voor wie graag gefocust werkt in een rustige productieomgeving. In een korte animatievideo vertelt mascotte Adje de voordelen van werken bij Advionics en waar ze voor staan als werkgever. Een overzicht van de openstaande vacatures maakt duidelijk dat passie en drive belangrijker is dan diepgaande kennis. Wie zich kan vinden in hun missie, waarden en jobinhoud, past misschien wel in het team!
Collega’s aan het woord
Bij Advionics is het fijn werken, dat wordt duidelijk aan de hand van verschillende live action video’s die DENK! maakte. In de algemene video ontdek je hoe Advionics jou helpt om de wereld veiliger, slimmer en gezonder te maken dankzij elektronica. Werknemers vertellen wat hun job inhoudt en waarom ze zo graag werken bij Advionics. In de afgeleide vacaturevideo’s gaan we dieper in op deze functies. Geïnteresseerden krijgen zo een goed beeld van de jobinhoud en de mogelijks toekomstige collega’s.
Fotografie op de werkvloer
De fotografe van DENK! legde de werksfeer en werkomgeving bij Advionics vast op de gevoelige plaat. Het resultaat is een reeks foto’s die we verwerken in de jobfolder, campagnebeelden, op sociale media en zo voort. Blije gezichten en technologische snufjes alom.
Aantrekkelijke jobs, aantrekkelijke jobsite
Talent blijft niet onder de radar bij Advionics. DENK! ontwikkelde een volledig nieuwe website, specifiek gericht op het aanwerven van nieuwe talenten. Naast een overzicht van alle vacatures, ontdek je er ook de troeven van werken bij Advionics, de waarden die ze hoog in het vaandel dragen en verschillende sfeerbeelden. Mascotte Adje kijkt uit naar nieuwe collega’s om zijn team te versterken.
Offline employer branding
Een campagnebeeld en een jobfolder maken potentiële kandidaten warm voor de vacatures bij Advionics. Hun radars zenden namelijk niet alleen radiogolven uit, maar ook opleidingen on-the-job, positieve teamspirit, flexibele werkuren en veel meer! Alle voordelen ontdek je in deze creatieve communicatie.
Visibiliteit vanop straat
Zicht op de jobcampagne vanaf de rotonde in Oostkamp? Ja hoor, dat kan! Er is veel passage op de weg langs de bedrijfssite van Advionics. De ideale plaats dus om hun vacatures kenbaar te maken. DENK! ontwierp 4 spandoeken voor aan het hek van de bedrijfssite. Visibiliteit ten top.
Jobcampagne op sociale media
Ook op sociale media zetten we een employer branding campagne op poten. Door middel van maandelijkse contentcreatie en advertising, vinden sollicitanten hun weg naar de interessante vacatures bij Advionics.
Engineering op de radar
Na het succes en de positieve reacties op de employer branding gericht naar de blue collar profielen, mocht DENK! zijn schouders zetten onder een campagne voor de white collar profielen. Een aparte website, een andere insteek qua verhaal, een nieuwe jobvideo en toffe foto’s in de kantooromgeving. Meng dat tot één geheel en dan kom je uit op ‘Engineering op de radar’. Mascotte Adje staat met zijn werktekeningen klaar om gemotiveerde engineers te ontvangen!
“Het DENKhuis is erin geslaagd om op zeer korte tijd een krachtige employer branding campagne op te zetten waarin het DNA van Advionics treffend weergegeven wordt. De vlotte en snelle communicatie zorgen voor een dynamische en professionele samenwerking. Een aanrader!”
– Katarina Lippens, Advionics