
Website als infostek
Op www.warmeklanten.be vinden installateurs alle informatie over het loyaltyprogramma. Van de manieren om punten te sparen tot een overzicht van de mogelijke geschenken, het komt allemaal helder aan bod. In de winkel verwijzen de infoschermen ook naar deze website.


Warm maken voor het loyaltyprogramma
In een overzichtelijke mailing stellen we het programma voor aan de installateurs. De verschillende fases van punten sparen, info over de updates, … Natuurlijk komen ook de mogelijke geschenken aan bod. Laat het sparen maar beginnen!
Overzichtelijk dashboard
Het dashoard laat het team van Elektro Bossuyt toe om de stand van zaken makkelijk bij te houden. Hun facturatieprogramma is er namelijk aan gekoppeld. Zo wordt bij het wekelijks facturatiemoment meteen duidelijk of er nieuwe punten verdiend zijn. Dit is ook een pluspunt voor medewerkers in de winkel. Een installateur die bijna voldoende punten heeft voor een speaker? Die kunnen ze misschien wel een duwtje in de rug geven!


Mailing met update puntensaldo
In de weken waarin installateurs aankopen doen, kunnen ze een automatische mail verwachten met de update van het puntensaldo. Zo blijven ze altijd up-to-date én worden ze extra gemotiveerd om nog wat verder te sparen – of naar de winkel te komen om de punten om te zetten naar een handig elektrogeschenk!