Case
DigiDENK

DVV GoWest

In de mailflow van het leven
Headerbeeld Case DVV 1

Onze services

Dataverwerking
Customer journey optimaliseren
Automatische communicatieflow

Vraag van de klant

Verzekeraar DVV GoWest vertrouwde al op DENK! voor campagnes over minder voor de hand liggende onderwerpen. Deze keer vonden ze de weg naar DigiDENK. Hun digitale communicatie mocht immers wel wat méér zijn: meer gericht, meer automatisch en vooral leiden tot meer verkoop bij bestaande klanten.

 

Onze oplossing

De basis had DVV GoWest in huis: data uit hun CRM-systeem. Die verrijkten we zodat we klanten heel gericht en bovendien automatisch konden aanschrijven. Een mooie start voor een groeiend upsell en cross-sellverhaal.

Inleiding Case DVV

Dataverwerker zorgt voor de klik

De nodige data om meer leads te genereren was eigenlijk voorhanden. Uit Efficy, het CRM-systeem van DVV GoWest, haalden we alle gegevens. We ontwikkelden een nauwkeurige dataverwerker om al die gegevens te filteren en de data op die manier te verrijken. Alle 45- tot 60-jarigen? Check. Alle jonge bestuurders? Gevonden in enkele klikken. Mailen maar!

Uitgelichte afbeelding Case DVV 1

Klanten à la carte

DVV GoWest heeft een trouw cliënteel en een ruim gamma verzekeringsproducten. Voor meer up- en cross-sell was het belangrijk om de customer journey duidelijk in kaart te brengen en die zoveel als mogelijk te optimaliseren. We namen de persoonlijke situatie van verschillende klantentypes onder de loep en creëerden automatische flows. Win-win voor DVV GoWest én voor de klanten, want: geen spam, enkel nuttige informatie! 

Work hard, mail harder

We rolden een complete en volautomatische e-mailflow uit: herkenbare lay-out, to the point inhoud. Een meerwaarde in de mailbox dus. Nieuwe klanten maken kennis met het algemene aanbod van ‘Een team voor het leven’. Schadegeval? Nadien krijg je via een automatische mail een tevredenheidsenquête. Als je die invult, maak je kans op bioscooptickets of een adviescheque. Jonge bestuurders krijgen op regelmatige basis gerichte verzekeringsinfo in de mailbox, net als ouderen om hen op minder fijne situaties voor te bereiden. Het is duidelijk: aan elke levensfase werd gedacht.

Mailings Case DVV 1

Benieuwd hoe we jou kunnen helpen?

Contacteer ons telefonisch op +32 59 34 02 80
of mail ons: info@hetdenkhuis.be