
Een warme digitale thuisbasis
Voor Curalis ontwikkelden we een website die tegelijk toegankelijk, informatief én menselijk aanvoelt. We kozen voor een helder design, eenvoudige navigatie, mooie foto’s en veel kleur. De site biedt niet alleen praktische info over de aangeboden zorgdiensten, maar ook ruimte voor tips en korte anekdotes.

Zorg in beeld gebracht
Met een live action video brachten we de dagelijkse realiteit van thuisverpleging tot leven. We volgden echte zorgverleners tijdens de rondes en legden oprechte momenten met de patiënten vast. Dimitri, de verantwoordelijke van Curalis, geeft in de video een woordje uitleg over Curalis.
Kwaliteitszorg in animatie
We maakten een heldere animatievideo die uitlegt wie Curalis is, aan welke waarden ze belang hechten, wat ze doen en wat je als patiënt mag verwachten. Illustraties en voice-over brengen structuur in de info, en maken het toegankelijk voor een breed publiek. Deze animatie wordt ingezet op de website en op sociale media.

Zorg dichtbij via slimme nudges
Om ook buiten de bezoekmomenten de zorg van Curalis voelbaar te maken, ontwikkelden we een reeks speelse nudges met een link naar de kwaliteitsvolle zorg van Curalis. Denk aan een handige pillendoos, een toffe mok, een latje en een foldermap.