


Vacaturebeelden die goesting geven
Per openstaande vacature creëerden we een campagnebeeld om de jobs offline te promoten. De troeven van CSP Zeebrugge komen prominent in beeld: out of the box denken, verrassend veel variatie, passie voor scheepvaart en een positieve teamdynamiek. De mascottes en grote beelden spreken extra aan.


Sprekende jobwebsite
Tot voor kort had CSP Zeebrugge alleen een Engelstalige website en dito jobpagina. Aangezien we met de campagne letterlijk én figuurlijk de taal van potentiële medewerkers willen spreken, zetten we een catchy Nederlandstalige jobpagina op. Denk wervende vacatures, toffe beelden en enthousiasmerende video’s … Of neem gewoon zelf een kijkje op www.thuishavenjobs.be.
Schot in de roos op social media
Via advertising op social media promootten we de verschillende vacatures. De advertenties werden aangevuld met toffe contentposts die de teamdynamiek binnen CSP Zeebrugge perfect weerspiegelen. Met succes: na een maand was één van de vacatures al ingevuld!


Een warm papieren welkom
Bij een kennismaking of sollicitatiegesprek krijgen kandidaten een welkomstfolder over CSP Zeebrugge. Naast de gebruikelijke informatie en waarden, ontdekken ze zo ook toffe weetjes over de terminal en lezen ze quotes van tevreden medewerkers. Kortom: een folder die zin geeft om bij CSP Zeebrugge aan de slag te gaan!